משוב על סדנת מנחים יהודים ערבים בגבעת חביבה :

את נעמה הזמנו להעביר סדנא לסיכום סוף שנת עבודה מורכבת ומאתגרת של מנחי דיאלוג יהודי-ערבי בקרב בני נוער מכל הארץ.
מדובר בקבוצת מנחים הטרוגנית, הן בוותק, הן בלאום, הן במגדר ובטח ובטח באישיות המיוחדת של כל אחת ואחד מהם.
לאחר התלבטות קלה לגבי מה יהיה נכון עבורם, החלטנו סאמר ואני, כמנהלי מחלקת החינוך במרכז היהודי ערבי לשלום בגבעת חביבה, שלסיים את סיכום השנה עם המנחים בסדנת פלייבק יכול להיות בול! וכך היה!
סדנא של שעתיים שטילטלה, ריגשה והוציאה מהמנחים שיתופים ורגשות חזקים ומעוררי מחשבה. החוויה הייתה אדירה, לראות כל מנחה מביא את קולו האישי ואת הסיפור מאחורי הסיבה שבזכותה הוא עושה את העבודה הכה חשובה שלו, קידום היכרות ושיח בין בני נוער יהודים וערבים.
המנחים יצאו עם חוויה מרוממת נפש, שבסופה הודו לנעמה על שהסדנא. הסדנא הביאה אותם לפורקן רגשי חזק, העמקה של ההיכרות ביניהם ואף לגיבוש וחיבור חזקים במיוחד. לאחר הסדנא נאמרו אמירות כגון "עברתי בעבר סדנאות פלייבק, אך זו הייתה וואו…",  "היה מעולה!", "תודה שאפשרתם לנו את זה, זה היה חשוב" ועוד ועוד..
הרגשנו שהמנחים קיבלו את מה שהם היו צריכים, ויצאו מחוזקים לעוד שנה של עשייה חשובה, וזאת בזכות היכולת של נעמה להבין בדיוק מה הם עושים ואיך ניתן להתאים סדנא כזו לקבוצה כה מגוונת.                                                                                                             בנוסף, וחשוב לא פחות, נעמה הביאה איתה המון נועם, רגישות וקלילות לסדנא, מה שאפשר אווירה נעימה ומכילה. תודה על הכל!