משובים על סדנא לצעירי שנת השירות של פנימיית "אהבה" :

"הסדנא עברה ממש בכיף. תחושת המשחק והקלילות שהסדנא הועברה בה גרמה לחוש בפתיחות וקלילות בין הקומונה לבין עצמה ובין הקומונה לבין מעבירת הסדנא."

"הסדנא היתה מאד מגבשת, פותחת את העיניים ואת האוזניים כלפי שאר חברי הקומונה, מציגה צדדים שונים של כל אחד ואחת וגורמת להבנה בקשר למה שקורה עם שאר השינשינים במהלך השנה והתהליך שהם עוברים."

"היה ממש חוויתי ומהנה. פתח לי את המחשבה וההסתכלות שלי על סיטואציות."

"הכי נהניתי מהרבדים העמוקים שהגענו אליהם דרך התרגילים."

"היה ממש אדיר! סדנא חשובה וכייפית.."

"אני בן אדם שלא כל כך מתחבר לכל הקטע הזה של משחק ודרמה, אבל הפתעתי את עצמי ששיתפתי פעולה בכזאת קלות. באופן אישי זו הפעם הראשונה שפתחתי את הקשיים שלי בפני הקומונה כקבוצה או כיחידים."

"הסדנא היתה מאד פתוחה ואמיתית מבחינתי ואני לא זוכרת מתי פעם אחרונה שזה קרה בצורה כל כך ברורה."

"הסדנא היתה ממש מעניינת ומיוחדת. לא ציפיתי לדבר כזה וזה הפתיע לטובה. הדרכים לשיתוף היו ממש טובות ועובדתית גם מוצלחות. הצליחו לגרום לנו להגיע לעומקים ממש חזקים ולאמירות ממש משמעותיות, גם אצל אנשים שלא מדברים בדרך כלל."

"הסדנא עברה מדהים. אני אדם שקשה לו להיפתח והסדנא עזרה לי להיפתח בהדרגתיות, חיזקה אותי ועזרה לי לבטא באמת את מה שאני מרגישה."

"אני חושבת שההנחיה היתה מעולה. המנחה הורגשה, אך הניחה לנו לקחת את הדברים לכיוון שלנו."

"אני רוצה להגיד תודה. היה מדהים וזאת חוויה משמעותית וייחודית עבורי."

"למדתי וחוויתי דברים שאף פעם לא חשבתי שאהיה מסוגל לחוות, כמו לעמוד מול קהל ולהציג. זאת הפעם הראשונה שאני חושף את עצמי ככה בקבוצה וזורם ומשתף פעולה עם דברים מהסוג הזה."

"אני חושבת שהסדנא נתנה מקום לפתיחות בינינו. אנשים חשפו הרבה רגשות ודיברו על דברים שמעולם לא עלו בפורום כזה גדול. נהניתי מהדרכים הרבות שהיו לפתוח רגשות קשים ומביכים, דברים לא פשוטים שעברו עלינו וכו'.. אהבתי את הפתיחות והביטחון שהסדנא נתנה."

"ההנחיה היתה ברורה ומובנת, נתנה מקום לכולם והיתה רגישה לכל אחד בקבוצה והצרכים שלו."

"אני חושבת שהסדנא פתחה מקום לדבר על הרבה דברים. לדעתי הרבה אנשים שלא היו בטוחים מה חושבים עליהם, שמעו את זה מפי האנשים הכי לא צפויים ונפתחה אופציה לחברויות חדשות."

"הסדנא עברה מצוין ואני חושבת שהיא הביאה אנשים רבים, כולל אותי, לעומקי שיחה ושיתוף גדולים מאד. ההנחיה היתה מצוינת. החוויה היתה משמעותית."