משובים על סדנת אמהות (קבוצה מעורבת אמהות לילדים קטנים ולמתבגרים) במתן :

"נהניתי מאד. הגעתי חרדה, לא רגועה להשתתף ולהיפתח, בטח שלא לעשות משהו תיאטרלי, והצלחת לגרום לי להיות פעילה, להוציא צד יצירתי, לשתף ולהקשיב לאחרות."

"הסדנא היתה נעימה. היתה תחושה של מקצועיות וידע. אני חשה שקבוצת הבנות התקרבה והתגבשה. הרגשתי מספיק ביטחון לספר על עצמי. הייתי חוזרת בשמחה לסדנא נוספת."

"מאד נהנתי. לדעתי הסדנא יכולה להתאים לכולם, אין צורך בידע קודם וביכולת לעמוד מול קבוצה או קהל. מאד מכיל ומכבד, מצחיק ואינטילגנטי."

"נהנתי. היה פותח, משחרר, מעצים ומחזק. המון המון תודה."

"נהניתי מאוד. יצאתי עם חומרים למחשבה שחלקם חלחלו להם לאיטם ונהיו לי ברורים יותר אחרי יום יומיים. התגובות היו טובות מאוד, התחושה היתה שזה היה בדיוק במינון הנכון, נוגע בדברים אמיתיים אבל בעדינות ובלי לחפור יותר מידי. העובדה שכולן השתתפו ובשמחה היא בעיני המדד הטוב ביותר, וגם נאמר לי ישירות על ידי אחת המשתתפות כי העובדה שגרמת לה להשתתף מהווה הישג גדול כי אין זה מטבעה בדרך כלל. מעבר לכך הסדנא היתה בשבילנו הדבר הנכון בזמן הנכון ויצרה חיבור טוב בין המשתתפות שאמנם רובן הכירו קודם אך בטח לא ברמה שהערב הזה אפשר. את עושה עבודה מצוינת ומקצועית. הסדנא שבנית מהנה וקלילה מצד אחד, ומאפשרת נגיעות אמיתיות ותובנות מצד שני. אנחנו הרווחנו בגדול ומקווה שרבים ורבות יזכו להנות כמונו."