משובים על סדנאות ל"אמהות צעירות" במושב היוגב :

"הסדנא היתה מרגשת, משחררת, משקפת מציאות, מאפשרת."

"עבורי הסדנא היתה סוג של תרפיה באמצעות משחק, וגם מקום שבו חשתי אמפתיה והכלה של תחושותי בתור אמא. יש בסדנא מקום וזמן לחזק ולהתחזק."

"גיליתי שבמקומות הכי קטנים ומעצבנים שאני עוברת, יש לא מעט נשים שעוברות את אותן חוויות."

"החוויה בסדנא אפשרה לי להסתכל על החיים שלי מכיוון אחר. היא אפשרה נקודות מבט נוספות לדברים שאני חווה ביום יום. אפילו גרמה לי לשנות את דעתי בנושאים שהייתי די בטוחה לגביהם."

"החוויה היתה חדשה לי. מאד נהנתי והתרגשתי. היתה לי אפשרות לתת פורקן לתחושות ומחשבות שעוברות לי בראש ביום יום. מאד משמעותי היה לי לראות איך חוויה שלי מתורגמת על ידי מישהי אחרת לתחושות ומחשבות. זה האיר את עיני במספר סיטואציות."

"ההנחיה היתה מצוינת, ברורה ויחד עם זאת מסקרנת ומאתגרת."

"ההנחיה היתה מאד נעימה, רגועה, מסבירה ומקבלת."

"ההנחיה מדהימה! מאפשרת, מעודדת, מסבירה. למדתי להרפות, לא להתקבע, להיפתח לדעות אחרות, לזוויות אחרות."

"היה כיף, אחר, מרענן ומעניין. מנחה נהדרת, רגישה וחריפה כמו שאני אוהבת."

"התרגשתי, צחקתי, הרגשתי ביטחון, נהניתי מכל רגע, והזמן עף. המנחה מעולה, יצירתית, קשובה, אמפתית ומוכשרת ביותר. תודה!"

"ביום שישי עשיתי עצירה קצרה במירוץ החיים ופיניתי שלוש וחצי שעות להשקיע בעצמי ולפרגן לעצמי סדנא נוספת איתך. שוב נדהמתי לגלות איך שלוש וחצי שעות יכולות לעבור כל כך מהר ולהשאיר טעם של עוד. זו הסדנא השלישית שלי וכל סדנא הייתה דומה אך שונה להפליא! בסדנא הראשונה חששתי והתביישתי ולכן יותר שיתפתי ופחות שיקפתי. בבית עיבדתי את כל השיקופים שקיבלתי ולמדתי מהם המון על עצמי, על הדרך שבה מפרשים או מבינים את מה שאני מספרת, על מה שאני אומרת בלי מילים. במשך ימים הסדנא הדהדה בי, המחשבות התרוצצו והמוח לא הפסיק לעבוד. לסדנא השנייה הגעתי קצת יותר בטוחה ועם המון ציפייה והתרגשות. כבר הכרתי חלק מהכלים ולכן העזתי יותר ושיקפתי יותר. דרך השיקוף חוויתי חוויות של אחרות, חלקן מוכרות לי מחיי האישיים וחלקן חוויות שלא עברתי מעולם (ואולי גם לא אעבור). זאת הפעם הראשונה שהתאפשר לי לחוות חוויה של אחר בעוצמה כזאת –זה מדהים. בסדנא זו למדתי כלים נוספים והחוויה רק התעצמה, לכן מאד שמחתי שהחלטת לעשות סדנא נוספת. בסדנא השלישית התחברתי מאוד לשימוש בתנועה ובקול. יש משהו מאוד משחרר בלהביע דברים ללא מילים. שוב למדתי כלים חדשים (מי ידע שיש כל כך הרבה). נעמה, אני נפגשת המון עם חברות, לקפה ושיחות ארוכות, אבל יש משהו מאוד עוצמתי ואחר בשיטת ה PLAY BACK  ורק לאחר שמתנסים מבינים. כל קבוצה היא הרכב שונה ומיוחד וגם אם לא מכירים את כל הבנות תוך זמן קצר יש תחושה של שיתוף, הבנה ואמפתיה ואפשר להיות הכי אמיתיים וכנים. נוצרת אווירה משוחררת ופתוחה שגם הביישניות ביותר פתאום השתחררו ושיתפו. התוצאה היא שלוש וחצי שעות בהן התעמתנו עם הרגשות, המחשבות, הקונפליקטים, האתגרים ובכלל עם כל החוויה הכי משמעותית שלנו – ההורות. ללא מחסומים, ללא שיפוטיות, ללא ביקורת, ועם הרבה הבנה, הכלה, צחוק, בכי, אנרגיות ושחרור!!!! וכשהסדנא נגמרת זה לא הסוף אלא ההתחלה של עיבוד החוויה בבית."

"נעמה המקסימה. שוב העברת לנו סדנא נפלאה, ברגישות, בהומור, בפתיחות ובנעימות. היה מדהים ומחכה בקוצר רוח לסדנא הבאה".