משובים על סדנא ל"סבתות צעירות" במושב היוגב :

"הסדנא עבורי היתה חוויה מהנה ומרגשת. נהנתי מהחברה ומשיתוף הפעולה של הנשים. נתתי לעצמי להיפתח, מה שבדרך כלל אני לא עושה. אני יוצאת עם תחושת הקלה ותובנות."

"נהנתי מחברת השוות שלא הכרתי עד היום."

"הפתעתי את עצמי בההשתתפות שלי."

"נהנתי מהקשר ומהפתיחות שנוצרו בין המשתתפות."

"האוירה בסדנא היתה נעימה מאד. למרות שקשה לי להשתחרר היה לי כיף. נהנתי לשתף את הבנות במה שאני עוברת ולראות כיצד הן רואות את הדברים. אני יוצאת מהסדנא בתחושה טובה מאד."

"נהנתי לשמוע את הקונפליקטים והסיפורים של המשתתפות שהם בעצם, בצורה זו או אחרת, משותפים לכולן. למדתי שהחיים מורכבים גם אצל אחרות ושלכל אחת יש סיפור.."

"נהנתי מהגיוון והחיבור בין המשתתפות. אהבתי את הדואט בין הסיפור או המקום האישי ל"במה". נהנתי מהיכולת להמחיז ו"לקרוא" אחת את השניה, למצוא את המכנה המשותף מחד ואת השונות מאידך."

"מאד נהנתי מהסדנא. לא האמנתי שאקום מהכיסא וגיליתי שאין לי שום בעיה לעמוד בפני אנשים שאינני מכירה וזה לכשעצמו דבר נפלא. נהנתי מהמפגש עם מצבים שאני מזדהה איתם לחלוטין וגם מההמחזה שלהם."

"הסדנא עברה עלי בעניין רב. הרגשתי פתיחות מהרגע הראשון. השימוש בטכניקות השונות היוו עבורי כלי לימודי רב עוצמה ואשמח להשתמש בהן מעת לעת."

"נהנתי מהאוירה שנוצרה בקבוצה. נשים עוצמתיות, פתוחות, מקבלות ומעניקות, חופשיות ומשוחררות ממה יגידו, איך יקבלו אותן וכו'.."

"אני יוצאת מהסדנא עם תחושה שיש דברים שזה בסדר גמור להרגיש אותם."

"אני יוצאת מהסדנא עם מחשבות והתעמקות בכל נושא הסבתאות ועם התחושה שסך הכל החיים שלי נפלאים.."

"אני יוצאת מהסדנא שמחה ומשוחררת. קיבלתי טיפים ממה שעלה בה."

"אני יוצאת מהסדנא עם הרגשה של אחדות, שיתוף וכיף! כולנו סבתות, כולנו חוות את הכיף והקסם בסבתאות, עם כל המורכבות שבתפקיד."

"אני יוצאת מהסדנא שמחה, מחוברת יותר טוב לעצמי, כסבתא וכאדם."

"נהנתי מצורת ההגשה, הבהירות, הנעימות וההתגברות על המעצורים והפחדים."

"ההנחיה נעמה לי מאד. היתה בה נינוחות ופתיחות, תחושה שיודעת לאן רוצה להוביל את הקבוצה, בטחון עצמי ושקט."

"ההנחיה היתה נהדרת. מקצועית ומשולבת בהומור."

"ההנחיה מעולה, נעימה ומזמינה."

"הסדנא היתה מצוינת, ההנחיה היתה מצוינת ונשאר לי טעם של עוד.."